Tuesday, April 26, 2011

update...

heyy guyss.. im soo tiredd lahh carikk layout this :) 2 hours okey? huhh. dahlahh 1st td aku lyn blog nak post something ttbe je HITAMKELUAR (blackout) geram ehh. ehh sorry mix campo ehh kalau i cakap haha. penatt lahhh gilaa. tadik kann seyra takut sangattt time blackout gelapp gileeee ! haihh. nasib baik lahh si kazen awal jugak lahh dtg .. awal kee? huhu.. hehh.. tak tau lah nak cakap apa. hehe. blur. haa.. ni nak cakap sikit and nasihat tuk someone. :) ehh. boh ingat kau jaoh nakk nak nak. kau pat nganok mcm2 kaka mcm2. aku tauk lah sapa kau ya. hehe. aku sik suka nak kaie. b4 kau mtk maaf kau maaf kan kau. aku bukan nak nunjuk bait lahh p aku sik suka bh kau molah cmya an aku. sku sekda pa gik an laki ya so stop itt lahh!. :) okey bye.
hmmmm. btw pagi tadik ada org msg aku mdh "wait and see what happen to your family" :) thanks for those who send me that text :) aku sikkan diam dirik pun mun papa hal jadi an fam ku ehh. :) For my others friends.! sorry mun ku sik mdh hal tok an tkrg. aku sik suka nak nyusah org dengan masalah aku bh. bukan aku sikmok mdh. hmm. sorry. ada hari tkrg tauk dkpun ba okey? aku pun malas nak ambik kisah an bnda cmtok. seriously study aku terganggu :( hmm okeyy lupakkan lahh. mun da cta baru gik aku update lahh :) 

No comments:

Post a Comment