Tuesday, April 12, 2011

sabtu ( 9/04/2011)

aku mok cta sal sabtu and ahad an torang. the best and bad day for me :) hehe. sabtu lepas kan aku pergi jepak sebab aku nak main FUTSAL. ada tournament bh. yalah pegi sikpat ku tolak gik ehh keinginan yaa.. huhuhu..
1st match yaa mkrg lawan spa8 sama spa8 junior lawan senior p kmk org kalah lah. no wonder lah kalah. pemain lemah2 jak hehe. dalam 1st match ya juak aku sa dirik ku patah tangan jak trjatuh sendiri *Ya Allah sumpah malu gila!!* dah laki ngga rame alu *sik juak lah* habis match ya aku pegi tandas menutup asa malu.*aku asa hari ya lah hari paling byk aku pegi tandas* dah juak jaoh tandas ya. 2nd match and bla bla sampe lah mkrg main lam match ke7 *asany lah* time ya pun gugok juak. memalukan. *ujan bh* ne sik gugok jak2. haihh. p time ya mkrg menang lah 1-0 lawan g-force, p cdak bleh tahan juak ehh. huh! *cute alu ball ya masok gol* esesehhh. haha. last mkrg lawan an pengkid ,huhuhu. *SEKDA SEMANGAT* ahaha. lmah glak dh asa bh. i think that day is the best laugh i ever had! hahaha. LUCU BONARRRR. sikmok cta lahhh sunset glakk sik boleh. haha. 
emmmmm. pas abis main dikalahkan si team pengkid ya mkrg balit lahh dengan cdak kawan. mls juak eh nak nggu . *xda hasil ta org* ... sesampainya aku di umh ya nakk. kotan dh lelah gilak ehh. kol 3 pey 6 ku tdo *aku asalah* sik kmfm juak lah. haha. kkya mlm ya aku tido umh usu aku kkyaaa...esokk yaaa..


TO BE CONTINUE......

No comments:

Post a Comment